Helgens bravader.

Underbart skoj lördagskväll med flickorna i Nättraby igår. Vin kombinerat med sexparty resulterar i mer fnitter än vanligt. På grund av enorm trötthet slutade min kväll i hemgång istället för utgång, något som jag absolut inte ångrade i morse. Har nu åter landat i Växjö. Flyttpackat en hel del. Kasserat en hel del. Och nu sitter jag och Kombon i min gamla tvåsits-soffa (vår andra soffa hämtades av sin nya ägare i lördags) och tittar på Bridget Jones. Om precis en vecka byter vi livet som kombos till livet som sambos på varsittt håll.

Morsdag dagen till ära, dessvärre en dag som min mor får ha tillgodo då tiden helt enkelt inte räcker till allt man vill för tillfället. I vilket fall som helst kan jag i alla fall stoltsera med att ha världens bästa Mamma som ställer upp i vått och torrt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback