Färdigställd, klar, avslutad, finito.... allt!

Magisteruppsatsen är färdigställd, klar, avslutad, finito..! Tryckt upp den idag och fått den fint inbunden. Känslan just nu är faktiskt ganska obeskrivlig. Efter allt slit, alla sena kvällar, all frustration så är den äntligen klar! Nu är det bara opponering kvar samt slutseminarium på fredag (samt ett krampaktigt hållande av tummarna för att vi inte ska bli totalt dissade).

Blev lite firande i eftermiddag. Vad sägs om en glass tillsammans med gruppkamraterna i hård blåst och en rask promenad runt Trummen (när unnade jag mig tid till det senast?).0 Snart ska jag och Kombon dessutom festa loss på varsin (ugns)grillad majskolv. Det är mumma det!

Sista veckan som student i Växjö är här. Jag ska se till att njuta till max och försöka umgås så mycket så möjligt med de jag kommer sakna något enormt efter flytten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback