Allkårsfestivalen 2010

Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna finna ord för att kunna beskriva gårdagskvällen. Den var helt enkelt just så där som en studentkväll ska vara, det vill säga helt fantastisk! Jag hade en ofantligt trevlig kväll och jag kan faktiskt inte komma på något som skulle kunna göra kvällen bättre. Eller jo, kanske lite solsken men det är nog det enda.

Misslyckad grillning
Underbara vänner
Twister
Rabblande av tyska prepositionerna inför en tysk
Kullerbyttor i gräset
Studentoveraller
Förfest hos oss
Festival
Duo Jag
Svengelska blandat med tyska
Vin
Dansande i tält
Leriga gummistövlar
Efterfest
Martini
Balkonghäng
Egofoton
Skratt i mängder

Tack alla ni som förgyllde den bästa kvällen på mycket länge! Det är precis det här jag kommer sakna när vi flyttat ifrån Campus, detta studentliv, alla härliga människor och att bara kunna vara som man är utan några som helst "krussiduller".






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback