Tufvan

Är hemmapluggande som gäller idag. Jag och Johanna tyckte dock att det var roligare att planera inför fem-över-sex-hos-mig, då det är vi som står för menyn nästa onsdag. Slängt in några osäkra kort men tror att det kan bli bra. Halsen är inget vidare idag heller, väser och tappar rösten lite titt som tätt. Niklas tycker att jag låter som en häxa, en mer underbar och stöttande pojkvän får man leta efter. Alla förslag på bra halstabletter välkomnas varmt! Ett inbetalningskort på en ganska hög summa damp också ner genom brevinkastet idag. Superskoj - verkligen! Någon som känner för att sponsra mig med 2500 kronor?

Idag blir det lunchande på Café Tufvan, något vi har pratat om att göra länge. Efter det väntas uppstart till magisteruppsatsen (längtar faktiskt efter att få komma igång med den nu och lämna alla essäer bakom mig) och sedan stan för hemligt uppdrag.

Åter ner med nästan i vetenskapliga artiklar. Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback