Tuesday

Blir lite plugg på hemmaplan även idag, i alla fall på förmiddagen då eftermiddagen skall ägnas åt en gästföreläsning. Idag kommer Kombon också hem. Tur det för börjar bli lite väl ensamt här nu. Insåg igårkväll att den enda människa jag träffat under gårdagen var kassörskan på Willys när jag skulle inhandla ett nässpray. Ganska tragiskt egentligen. Är det så man har det när man åldras ensam? Huu, hemska tanke!

Nähä, nu ska jag gräva ner mig i Coporate Governances underbara värld med inriktning mot styrelser. Faktum är att det är betydligt mer intressant än vad det låter, men då jag för tillfället önskar lite sympati bortser vi från detta. Ikväll kommer en potentiell hyresgäst hit för att gå husesyn. Nästan lite läskigt.  

(Att sätta en rubrik på detta inlägg var svårt. Hade tankar på "Tisdag" (vilket för övrigt är en väldigt intresseväckande rubrik) men "Tuesday" lät liksom lite mer internationelllt. En liten parantes bara. Over and out.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback