Solsken till mig, hon kommer med solsken till mig..

Den här pluggdagen har väl gått sådär får jag väl erkänna. Åtminstone tagit mig igenom en vetenskaplig artikel. I slutet av artikeln märkte jag dock att min uppmärksamhet riktades betydligt mer åt den blå himlen utanför fönstret, än på texten om hur arbetsfördelningen ser ut mellan styrelse och företagsledning ur ett agentteoretiskt perspektiv. Därav bestämde jag mig för att ta en långpromenad i solskenet. Underbart (även idag)! Med bra musik i öronen kan man traska på i en väldigt bra takt.

Kanske skulle ta tag i läsandet igen? Den friska luften och solskenet borde gett mig lite ny energi. Veckan i övrigt är välfylld (som vanligt), mycket skoj är inplanerat mellan varven. På onsdag går exempelvis fem-över-sex-hos-mig av stapeln med Ellen och Lotta bakom spisen. På fredag är en 23-årsfest inplanerad och på lördag en 30-årsfest. Alltså; två utgångar den här veckan också. De gamla takterna sitter inte riktigt kvar så kan ju fråga sig hur detta skall sluta - men skall bli skoj!

Promenix runt Växjösjön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback