Host!

Host, host... människorna runt omkring mig i bibblan uppskattar nog inte mig, den hostande studenten, speciellt mycket idag. Fortsätter med att proppa i mig halstabletter, dricka vatten och hoppas på det bästa! Någon tid för vila finns det ju trots allt inte, inte än i alla fall. Idag är det enmannaplugg på bibblan som gäller. Kanske kan hjälpa då jag för tillfället inte har en enda att prata med, och därmed kanske kan hålla tyst och spara på rösten istället.

Festligheterna ikväll ser ut att bli inställda på grund av sjukdom (inte på grund av mig då utan födelsedagsbarnet själv är inte hundra). Kanske lika bra det för min del också, alkohol och rejäla förkylningar gifter sig ju egentligen inte så bra. Får se om det kan bli något firande ändå i afton där alkohol är exkluderat.

"Der" med "däsan" i artiklarna - dags att ta tag i sitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback