Hör och häpna; Hemma!

Inte bland det vanliga att jag är hemma i lägenheten när det fortfarande är ljust ute. Nästan så att jag tycker att lägenheten ser lite annorlunda ut. Speciellt fönstrena då, hade ingen aning om att de var så smutsiga. Fönsterputsandet får dock vänta till en annan dag för snart ska jag på språng igen. Som tur väl är skiner solen inte så ofta här i Växjö, så syns nog inte de andra dagarna.

Lämnat in essän, haft föreläsning om revision, varit på systemet, köpt ett par jeans och en kjol (när jag var på jakt efter en tröja!) och nu bär det av för att montera LRF Konsults monter inför morgondagen. Har varit en bra dag idag. Solen skiner och humöret är på topp. Även lite funderingar på att lägga mig i solariet en stund i afton (ingen cancer-föreläsning tack!), får se vad som hinns med mellan tvättandet och städandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback