Firande av 25-åringen

Gårdagskvällen blev en mycket lyckad kväll! Jag, Johanna och Jessica kidnappade den nyblivna 25-åringen Lina. Åkte in till stan där vi mötte upp Ellen och Lotta. Blev en kväll på Båtsmannen och Bishops med tjejsnack och fnitter varvat med hysteriska gapskratt. Skulle nog nästan vilja säga att det var den bästa kvällen på mycket länge!


Födelsedagsbarnet

Ellen som ser ut att sitta på uteserveringen

Kombon

Lotta

Jessica

Min mat för kvällen;
Fläskfiléknyten med Cantadou och soltorkade tomater - Mumma!


Avslutade kvällen på Bishops

Tack för en mycket trevlig kväll!

Dags att försöka finna min inre styrka så jag klarar av den här dagen. Min essä är just nu en bit över 40 sidor. Jisses! Det tar en stund att läsa igenom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback