Fem över sex hos mig del 3

Del tre, det vill säga den sista delen, av "Fem-över-sex-hos-mig" är nu avklarad. Den här gången var det Lina och Emelie som stod för maten. Bjöds på "En alternativ lyxig påskmiddag".

Förrätt
Créme Ninon med smak av champagne

Huvudrätt
Baconlindad plattfisk,
serveras med potatiskbakelse, sherrysås & tillbehör

Efterrätt
Chokladganache med marinerad frukt

Blev som vanligt en mycket trevlig kväll med mycket fniss! Då var den här lilla tävlingen avklarad. Har varit mycket trevligt och kommer att sakna dessa onsdagar. Den stora frågan är nu; vem skall utses till vinnare? Betygen är satta (med mobilkamera) men än så länge hemlighetsstämplade. De kommer att avslöjas först på onsdag i nästa vecka under vår "ölkväll", där de som vill (läs jag och Johanna) kommer att dricka någon alternativ dryck. För alla er som undrar vad priset är kan jag tala om att vinnarparet vinner varsin drink i Malmö, dit hela gänget skall om snart två veckor. Wohoo..!!

Är du lite intresserad av vår tävling kan du klicka in på kategorien "Mat" här på bloggen för att jämföra bidragen (nej, jag förstår att det nog inte är någon som tycker att det är av intresse men ändå!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback