Död eller levande?

Jag är trött. Kan knappt hålla ögonen öppna. 12,5 timmars biblioteksplugg har tagit ut sin rätt. Känner att jag borde sova. Längtan efter en natt med åtminstone sju timmars sömn är stor! Men innan jag går och lägger mig ska jag bara skumma igenom min essä en sista gång. Detta "jag ska bara.." - tar det någonsin slut? 

Imorgon är det inlämning av essän som gäller, samt redovisning av styrelsearbetet. Sedan har vi äntligen klarat av den här delkursen. Så mycket tid den har krävt, så mycket energi, men samtidigt har den faktiskt varit riktigt intressant. Efter det blir det firande med Johanna och Marcus i form av en lunch på Royal Thai. Mätt och belåten bär det sedan av mot Karlskrona, mot helgen, mot ledigheten! Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback