The end

Har under dagen skurit av mitt sista band till mitt forna Växjöliv. Lägenheten är städad och min lägenhetsnyckel finns nu i min forna Kombos förvar. Efter enbart 3,5 timmars sömn lyckades jag ta mig upp i morse, köra till Växjö, flyttstäda lägenheten och sedan köra tillbaka (utan att somna). Efterverkningarna är enorma kan jag lova och ögonlocken har nog aldrig känts så tunga.

Kommer att sakna Växjölivet många gånger om. Fina minnen har skapats, fina minnen som kommer att värma förevigt. Men Kombon är ju faktiskt allt annat än borta, och likaså samtliga "Flickorna Fniss" - livet vi delat kanske inte var bestående men väl vänskapen. Hur som helst är det nu dags för mig att gå vidare och skapa mig ett nytt liv. Veckan som gått har i stort ägnats åt att begrunda allt som skett och försöka att ta in alla förändringar. Imorgon väntas nya utmaningar då jag ska påbörja mitt sommarvikariet på Tarketts ekonomiavdelning. Okej, det kanske inte är världens mest spännande jobb men jag tror att det kan bli kul!

Nu är det nog dags att gå till sängs. Har en hel del sömn som jag behöver ta igen och morgondagen lär bli mycket tuff!

Bye bye!


Kommentarer
Postat av: malin

lycka till imorn :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback