Magisterexamen

Vad finns det egentligen att säga om gårdagskvällen....? Ni får nog helt enkelt vänta med ett svar om det (måste landa ordentligt först). Tills vidare får ni nöja er med orden; fantastisk, underbar och tårfylld. Ville att kvällen skulle vara för evigt. Ni är alla så bra och jag kommer att sakna er något oerhört.

Sista blogginlägget i
Kombobloggen är skrivet (nej jag vet att vi inte har varit så aktiva på sistone). Idag är det dags för mig och Kombon att gå skilda vägar, efter 1,5 år tillsammans. Men först skall vi fira loss ikväll med våra familjer. Vankas middag för 14 personer på Båtsmannen. Ska bli myspysigt (och betydligt lugnare än gårdagskvällen)!

Vidare har vi fått betyget (vi är mer än nöjda) från gårdagen och jag har nu officiellt sett min magisterexamen. Lycka!

En bild från gårdagen - kommer att sakna dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback