John Blund, var är du?

Visst är det underbart att cykla hem i ösregn när man är helt slut efter en heldag på jobbet? Väl hemma med droppande hår blir man så pepp på att ta tag i alla sysslor. Svar ja; jag är ironisk. Men ska väl inte klaga egentligen, för är ju väldigt skönt att kunna ta sig till jobbet utan att åka varken buss, tåg eller bil! Det är lyx på hög nivå.

Min högsta önskan just nu; en god natts sömn! Tröttheten har hägrat under en längre tid men John Blund verkar inte ägna mig en enda tanke för det. Sömnsvårigheter är jobbiga att komma tillrätta med. Livet har varit ett enda kaos under alltför lång tid och jag vill verkligen bara hitta tillbaka till någon form av trygghet med fasta rutiner. Vill hitta hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback