Bilder från gårdagen

Tänkte bjuda på lite bilder från min gårdag


Sista dagen i biblioteket, vårt andra (ibland har det känts som vårt första) hem under dessa fyra år i Växjö.

Utsikten från grupprummet där vi spenderat många slitsamma timmar.

Nedan följer en fototriss på hur det kan se ut när tre studenter är på väg att gå in i väggen på Linnéuniversitetet
'


Gårdagen bjöd på mycket mer än vårt sista biblioteksbesök. Efter lite sushi tillsammans med tjejerna samt bion Sex & the City 2 (som jag för övrigt kom att älska, skratten blev många), bjöds på följande...


..förfest hos denna härliga tjej; Jossan!

Och jag och Johanna var verkligen i vårt esse (även om det dog ut en aning när vi väl kommit till Sivans).

Tack allihop för en mycket trevlig dag! Idag väntas läsande av magisteruppsatser. Skall ta mig igenom "Styrelsens funktion i ägarledda småföretag" och det hela skall ske i strålande solsken. Ikväll väntas grillning på Tufvanängen för sista gången tillsammans med gänget.

Bara två dagar kvar och som sagt ska jag njuta järnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback