Åter igen Blekingebo

Ja då var man åter blekingebo igen. Alla händelser som skett den senaste tiden har sakta men säkert börjat sjunka in. Examen i fredags, packande och firande med familjen på lördagen samt flytt under gårdagen. Igårkväll vällde alla känslor fram, allt som har hållts undan av alla planer och att-göra-listor. Vad har jag gjort? Har flyttat ifrån mitt liv i Växjö, allt som är jag, och sedan spritt de få tillhörigheter jag har kvar på olika ställen. Känner mig splittrad, som om hela jag har delats upp i olika delar. Det kommer att ta ett tag att vänja sig vid allt det här, att vänja sig vid tanken att jag inte ska tillbaka till Campuslivet.

Nog om det. Examensfirandet med min och Kombons (vi är minsann kombo fram till mitten av månaden!) familjer gick fint. Flytten flöt på bra under gårdagen, även om jag var helt slut på kvällen. Idag blir det en sväng till Aspan och imorgon väntas Ikea tillsammans med Blubbo. Kommer att bli bra det här. Trots allt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback