Utöver det vanliga.

Helgen blev kanske inte riktigt som tänkt men ändå alldeles.. ja alldeles underbar! Blev dessvärre ingen underbar Winnerbäck-kväll (vilket förmodligen var lika bra ändå med tanke på det ihärdiga ösregnandet), men väl en mycket trevlig fest hos oss och en utgång som innehöll dans, dans, dans - lovely! Så skönt att bara kunna släppa allt för en kväll, all den bitande oron, och bara få skratta och slappna av. Mycket välbehövligt! Jag kan inte ta på mig alla världens bekymmer, jag är långt ifrån perfekt, och får helt enkelt acceptera det.

Dagen har spenderats med en promenad med Johanna och Daniel, varsitt Kinderägg vid nättrabyån och vi var ganska nöjda med livet. Blev sedan en sväng ut till Aspan tillsammans med två andra Nättrabybor samt en Halmstadsbo och nu befinner jag mig på Ronnebymark. Imorgon påbörjas sista jobbveckan. Sommaren är kort som det så välbekant heter. Den här gången kan vi dock inte klaga på att det mesta har regnat bort. På fredag bär det av mot huvudstaden för att förhoppningsvis få ett par härliga dagar där.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för en mycket trevlig helg, innehållande en massa skratt! :)Daniel hälsar att ni skall ta väl hand om jackan. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback