Stegar på

Slog på stort för någon vecka sedan och inhandlade en ny mobiltelefon. Mobilerna blir bara mer och mer avancerade och innehåller den ena meningslösa funktionen efter den andra. Men i förrgår fann jag en riktigt bra funktion i min mobil; en inbyggd stegräknare. Ja jag vet att det säkert är ute nu och jag är enormt sen med att upptäcka denna funktion men jag tycker att det är otroligt kul att ha koll på hur mycket man har gått på en dag. Det hela har blivit som en sport, måste komma upp i minst 10 000 steg om dagen så att jag får en grön stapel. Så från och med nu joinar jag tanterna och stegar på!

I övrigt är jag lite avundsjuk på de Karlskronabor som dagen till ära har begett sig till Göteborg respektive Stockholm. Men bitter är jag inte. Nej aldrig jag. På fredag är det min tur; huvudstaden här kommer jag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag slog minsann också på stort och köpte en ny fin mobil häromdagen. Har dock fortfarande inte helt listat ut hur man gör med alla inställningar och vilka funktioner som finns i den. Upptäcker nya saker varje dag ;) Det är faktiskt riktigt skoj med ny mobil!

Hoppas du har det bra och att det blir många sköna promenader!

Kram

/E

Postat av: Michaela Modig

Ahh..trevligt att du kommer upp hit. Blir det lite härligt Pride-festande kanske? Ha så kul!

2010-07-29 @ 07:55:55
Postat av: Camilla

Ellen: samma här - det finns hundra olika program med saker som jag inte vet vad det är eller vad man ska använda det till.



Michaela: Nja. Jag vet inte vad vi ska hitta på egentligen. Hade inte riktigt koll på att det var pride. ;)

2010-07-29 @ 19:52:52
URL: http://camiiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback