FF

Ja det är vad jag och lillebror har för tillfället (föräldrarfritt alltså). Trots att det nu är snart fyra år sedan jag flyttade hemifrån är det ändå lite speciellt att ha huset för oss själva. Därför ska det kalasas i afton, chips för lillebror och vattenmelon för mig - mums!

I övrigt rullar det på på jobbet. Varje dag uppstår det något nytt frågetecken som någon får hjälpa mig att räta ut. Men jag trivs och tycker faktiskt att det är ganska roligt att jobba. Idag har jag fått nytta av mina kunskaper som jag förvärvade under magisteruppsatsen - hur man sorterar i excel. Har organiserat en lång lista med leverantörsnummer (det vill säga sådana arbetsuppgifter man får ge semestervikarierna när fantasin börjar tryta). Fick kommentaren "Du får inte jobba så fort, då kommer du ju inte ha något att göra i sommar!". Undrar hur man ska ta det.

Ska se om jag orkar göra lite nytta nu. Behöver söka jobb. Har lagt det på hyllan under alltför lång tid nu. Finns väl ingen risk att jobben kommer flyga på mig direkt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback