Avslut. Början. Ja allt!

Sitter nu på den buss som jag suttit på så många gånger förut; Växjöbussen. Men den här gången är jag inte på väg hem till min och Johannas lägenhet, nej den tiden är förbi. Istället är jag på väg bort, på väg mot en stad som inte längre är hem för att sen ta mig vidare mot huvudstaden. Har varit en dag som kantats av avslutande av diverse projekt på jobbet. Fått ett stort antal kramar, lyckoönskningar och en skål från Kosta. Ja ekonomi- och inköpsavdelningen är sannerligen ett mysigt gäng! Tårtan tycktes även vara uppskattad. Borttagningen av stygnen gick överraskande smärtfritt. Fick beröm för mig fina läkkött(?!). Nu väntas ledighet och äventyr i Stockholm. Jag är taggad. Vår vackra huvudstad - här kommer jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback