Välkommen till verkligheten!

Knappt sovit en blund i natt. Känns som om hela natten varit en enda lång väntan på att klockan skall ringa och när den väl gjorde det 06.20 studsade jag upp som ingenting. Med andra ord var det inte alls jobbigt att gå upp i morse, jag sov ju ändå inte. Frågan är dock hur jobbig min eftermiddag kommer att bli när tröttheten satt rot i mig på riktigt. Välkommen tillbaka till verkligheten!

Dagen skall spenderas med tentaplugg i bibblan. Söker du mig den nästkommande veckan vet du i alla fall vart du kan finna mig!

Ha en bra dag, bygg en snögubbe, gör en snöängel, åk pulka eller något annat skoj (sådant en hårt arbetande student inte har tid med)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback