Tankar?

Jag har slutat med att skriva mina tankar här på bloggen. Var ju egentligen därför jag började blogga, för att skriva av mig alla mina tankar, men en dag tog de helt enkelt bara slut. Men just idag känner jag ändå att jag behöver skriva ett par ord och få ut lite känslor. Vet dock inte hur jag ska börja eller vad det ens är jag ska skriva. Det är så mycket som bubblar inom mig, så mycket känslor som är både positiva och negativa i en enda röra. Ibland är jag världens lyckligaste och i nästa sekund vill jag bara skrika rakt ut i ren frustration.

Ja jag vet inte om jag blev speciellt mycket klokare av det här. Skrev en rad och suddade ut den igen. Skrev en till och tog sedan bort även den. Tankarna får nog snurra ett par varv till innan jag hittar förmågan att kunna formulera mig.

Nu blir det bibliotekstentaplugg för hela slanten. Ska försöka att inte fundera så mycket utan lägga min kraft och energi på att förstå WACC, CAPM, APV, optionsprissättning och andra ekonomiska termer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback