Bibliotekstentaplugg

Det blev en mycket trevlig fredagskväll med goda (för goda) drinkar, dans på stolar och trevliga människor. En precis lagom kväll som slutade med att jag, Johanna och Daniel tog bussen hem lite innan klockan ett.

Hade tänkt vara på bibblan vid öppningsdags idag (det vill säga klockan tio) men på grund av trötthetsskäl landade jag inte här förrän strax innan klockan elva. Nu är jag dock redo och laddad (hrm) för en heldag med enmanna-tentaplugg här på bibblan. Vädret är helt underbart så jag hade gärna tagit en långpromenad i snön, men det får helt enkelt vänta till en annan dag. Ikväll blir det middag för fem, ska bli trevligt.


Plugg på bibblan

Kommentarer
Postat av: Mallis

Duktig du är med ditt pluggandet... kämpa på bara!!!

Kram

M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback