Nyårslöfte 2010

Nyårslöften är ju tydligen något man ska ha. Förra årets nyårslöfte löd "Svära mindre". Visst är jag nu ett år senare inte helt svordomsfri men jag reagerar i alla fall när jag råkar uttrycka en svordom. Det måste ju ändå ses som en liten bit på vägen!

Har fundererat länge och väl på årets nyårslöfte. Träna mer? Faktum är att jag tycker att jag under hösten har tränat så pass mycket som har gått med tiden som begränsning. Plugga mer? Så mycket som jag pluggat de sista månaderna under höstterminen har jag aldrig tidigare gjort. Att plugga mer vore att ta ut mig själv totalt. Plugga mindre då? Hur skulle det gå ihop? Tentorna måste ju klaras ändå och snart tar magisteruppsatsen fart.

Mitt nyårslöfte i år blir därav följande: "Keep up the good work" samt att ibland bara bortse från alla andras krav och viljor och göra det som JAG vill och det som JAG mår bäst av. Det sista lär nog bli lite av en utmaning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback