Ny vecka och nya tag!

Måndag igen och vardagen tar fart. För visst känns det ändå som om jag har kommit in i någon form av vardag, bara det att vardagen ser lite annorlunda ut än vanligt och befinner sig för tillfället inte i Växjö utan i Nättraby. Tog sovmorgon även i morse (även om den inte var lika lång som tidigare dagar), sedan har det pluggats, handlats, pluggats lite till, diskats, pluggats lite till, lagat mat till mig, Niklas och Robin (samt ätit) och nu ska det pluggas lite till. Det är bra med pauser. MÅNGA pauser!

I övermorgon skall dock vardagen ta fart på allvar igen - dags att flytta upp till Växjö och de småländska skogarna. Ska bli otroligt skönt på ett sätt, samtidigt som det känns lite tradigt att jullovet (det efterlängtade lovet) tog slut så fort. Tanken på att jag kommer få bosätta mig på biblioteket de närmsta vecken känns inte superlockande precis - men det får gå!

Nähä, nu blir det till att gräva ner näsan i anteckningarna en liten stund till men SEN tar jag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback