Morgonens kallabalik*

Vilken morgon! Tagit mig från Nättraby till Växjö. Försenad buss från Nättraby så att jag nästan missade tågbussen. Coachade en busschaufför som körde fel i Växjö och förklarade vart han borde kört in (kanske skulle satsa på att bli busschaufför istället om ekonomikarriären skulle gå åt skogen). Hem en snabbis för att slänga av mig väskan och packa ihop träningskläderna. Nu är jag på bibblan, både min, Johannas och Marcus essäer är inlämnade och det är nu dags att ta tag i veckans artikelläsande. Tjohoo..! Ikväll är det muskelpass på Vugi som gäller samt tvätt.

Underbart fint väder ute, även om det är svinigt kallt. Ni i Karlskrona ska definitivt inte klaga på minusgraderna i alla fall, höll på att få en chock av den småländska kylan när jag klev av tåget i Växjö.

Ha en trevlig dag och bege er ut i solskenet om ni har möjlighet!


*ja det är möjligt att "kallabalik" är felstavat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback