Magisteruppsats

Min dag artade sig ganska bra sedan framåt lunch. Den nya kursen verkar mycket intressant, det kommer nog att bli jobbigt men förhoppningsvis kommer det att ge en hel del. Mycket individuella arbeten som skall lämnas in. När gjorde vi enmanna-arbeten senast? Gymnasiet? Vet dock inte vad som skrämmer mig mest, att göra en kritisk granskning ensam utan att ha någon att diskutera med, eller att senare i kursen behöva göra ett arbete med "någon av de där". Förmodligen det sista faktiskt!

Efter föreläsningen bar det av till stan. Köpte mig en ny Axcent-klocka. Får se om jag kommer att använda den, är inte lätt med lite bredare klockor när man har "djävulshornen" placerade på handlederna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback