Likgiltighet

12 dagar kvar till tentan och jag har fortfarande inte ens öppnat den tjocka engelska tegelstenen. Det är rätt illa va? Kämpar på med mina anteckningar istället men det går mycket trögt. Har endast hunnit renskriva TRE föreläsningar. Jag skriver alltför mycket under föreläsningarna, vilket därför tar enormt mycket tid att renskriva. Å andra sidan är det nog det som har räddat mig flera gångar under tidigare tentor.

Det värsta är att jag känner ingen panik över det. Jag känner endast likgiltighet. Aldrig har jag varit så här skoltrött som jag är just nu, inte ens under högstadiet eller gymnasiet. Jag vill bara ha min förbannade examen och sen... ja vad händer egentligen sen?

Men nu är det ju helg. Då borde det väl ändå anses lagligt att vara pluggfri?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback