Laddning av batterierna

Söndag igen och helgen går mot sitt slut (igen). Varit en trevlig helg. Lite shopping i stan i fredags. "Parmiddag" på kvällen här hos Niklas med Lasse, Emelie, Bruno och Hanna. Mycket trevligt! Igår var jag och Niklas på bio. Ville se "Luftslottet som sprängdes" men Niklas tyckte att det fanns för dåliga platser. Då bestämde vi oss för "Snabba cash" istället, men fem minuter innan vi skulle gå blev jag dock övertalad av Niklas att omboka biljetterna till "Avatar". Måste nog ta och bättra på min envishet en aning! Hur som helst visade sig Avatar vara en mycket sevärd film (speciellt på bio skulle jag tro) som var helt otroligt snygg gjord. Sedan att handlingen kändes som en mer avancerad version av Disney-filmen "Pocahontas" är en annan sak. Budskapet gick i alla fall fram (för övrigt gillade jag Pocahontas mycket när jag var mindre så inte mig emot)!

Idag blir det nog en lugn dag i Nättraby. Imorgon börjar allvaret på riktigt; ny kurs och inte vilken kurs som helst utan magisterkursen. 30 hp to go och sedan är jag färdigstuderad (även om jag just nu är väldigt sugen på att läsa till mäklare). Är även tänkt att träningen skall ta fart i veckan samt att vi ska ordna ihop ett litet möte med "flickorna Fniss". Skall alltså ägna dagen åt att ladda batterierna ordentligt inför det som komma skall!

Nu ska jag nog äta lite fruktsallad (som blev över sedan gårdagen). Bästa frukosten som finns (och ja jag inser att klockan är på tok för mycket för att äta frukost, men får väl bli brunch istället då). Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback