Fredagskväll

Fredagskvällens schema; romantisk middag för tre (jag, kombon och hennes pojkvän Daniel) och sedan tvmys i soffan. Hade först funderingar på att sätta mig mellan det söta kärleksparet i soffan men insåg att jag kanske hade verkat liiiite väl påträngande då.

Imorgon var det tänkt att jag skulle ha en Camilla-dag i Växjö. När hände det senast? Genast gjorde jag upp planer om att rensa garderoben, rensa byrålådorna, rensa förrådet, åka till stan och inhandla en kamera, städa o.s.v. Till min stora besvikelse är jag dock inte riktigt klar med essän som skall vara inlämnad på måndag så blir nog till att plugga en del under morgondagen. Men på kvällen - då smäller det! Fest hos oss, efterlängtat som bara den. Jag ska ha skoj och de som inte skall ha det tänker jag inte våra nådig mot.

Vi ses imorgonkväll i dimman!


Konversation under kvällen;
- Jag har ont i tungan.
- Vad sa du, har du ont i huvudet?
- Nej i tungan!
- Ja, men sitter inte den i huvudet då?


Ja Johanna, vår killsmak är nog inte den bästa i alla lägen. HAHA!

Kommentarer
Postat av: Rim♥

Vad fiiiiiiiiiiiiiiiiin blogg :] Tycker du min blogg e fin?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback