Energiknippe

Varit en ganska produktiv dag idag. Spenderat större delen av dagen med att läsa vetenskapliga artiklar på bibblan. Efter det vankades årets första träning efter ett långt juluppehåll. Puh vad jobbigt det var! Hela kroppen kändes som överkokt pasta när jag väl tog mig ut ur träningslokalen. Men härligt var det, gav en sådan kick att jag nu ikväll har både tvättat, dammsugit, strukit och hängt upp gardiner samt rensat ut en massa papper som skall slängas. Först nu har jag satt mig ner framför tv:n där Sverige kämpar för fullt i handbolls-EM. Underbara energi!

Imorgon väntas ännu en heldag på bibblan (förmodligen med enorm träningsvärk). Är mycket som skall hinnas med och ärligt talat har jag ingen aning om hur jag skall hinna få ihop en uppsats till torsdag klockan 13 när jag har 2,5 artiklar kvar att läsa. På kvällen väntas sedan tjejkväll hemma hos oss. Mycket efterlängtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback