Återkomsten

Då har jag åter igen landat i Växjö efter drygt två veckor hos Niklas i Karlskrona. Faktum är att det redan nu känns som om jag aldrig har varit ifrån vår lilla trea här på Raskens.

Körde upp hit i förmiddags. Var moddigt, slirigt och dåligt plogat på vägarna, men framåt gick det (även om det gick sakta). Plockade upp Johanna på stationen i Växjö och sedan blev det storhandling på Citygross till vårt extremt tomma kylskåp. Väl hemma har jag nu packat upp alla kläder, julklappar och dylikt. Har även rättat min julkalender från bingolotto och visst var där en liten vinst - dock inte en miljon eller en bil men väl 50 kronor. Något är alltid bättre än ingenting!

Tack så mycket världens bästa Mamma för att du tog dig tid att hjälpa din dotter att flytta upp till de småländska skogarna igen. Du är verkligen guld värd!


P.s. En liten efterlysning; om det är någon som skulle kunna tänka sig att hitta på något (vad som helst) under fredag- eller lördagkväll är det bara att höra av sig (låter inte alls desperat)! D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback