Spindelmannen

Jag är trött. Kroppen värker. Men känns härligt ändå, kroppen värker trots allt för att jag har gjort något bra. Dagen har bestått av grupparbete, föreläsning, grupparbete och träning. Imorgon väntas ytterligare en dag med grupparbete. Är lite speciellt det där med att bli indelad i grupper av lärarna. Helt plötsligt skall man lära sig att samarbeta med någon ny efter att ha vant sig vid "de gamla vanliga". Lite läskigt är det, men förhoppningsvis lär man sig något på det (om man hamnar med rätt person så att säga). Ganska intressant arbete trots allt, faktum är att jag faktiskt tycker att större delen av den här kursen är intressant (även om det är hårt och jobbigt). Kanske är det ändå ett tecken på att jag har valt rätt utbildning, vem vet!


Vad Spindelmannen syftar till är det nog bara ett fåtal personer som förstår! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback