Måsten

Den här dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Hade tänkt gå upp i hyffsad tid (vilket jag visserligen ändå gjorde) och sedan pluggat järnet. Istället hjälpte jag pappa med RBK:s hemsida, Simon med virussystemet, Mathias med städning av hans dator (mycket datorer alltså), lämnat Mathias på träningen och varit på systemet och handlat till diverse människor (varför just jag som inte har tid?!). Först nu har jag slagit mig ner (halvt panikartad) framför datorn för att ta tag i mitt pluggande. Tittar då och då på klockan. Går den inte lite fortare idag än vad den normalt brukar göra? Skall bege mig till Nättraby också så småningom för melodifestivalsmys. Hur skall jag egentligen hinna allt? Gaah.. Måste, måste, måste..

Ja jag vet vad ni tänker; varför sitter hon här nu då istället för att göra något vettigt? Vet ärligt talat inte, kanske ett sätt att tömma hjärnan på alla aktiviteter som inte hör till hur immateriella tillgångar värderas.

Dags att sätta fart!



Tick tack, tick tack, tick tack...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback