Laddade batterier

Jisses vad länge jag sovit i natt. Somnade strax innan tio på kvällen och vaknade kvart över tio på förmiddagen. Hur gick det till? Hur som helst är batterierna ordentligt laddade nu, kan behövas lite i reserv inför den kommande veckan kanske. Blev en lugn fredagskväll med filmmys (och jag somnade givetvis nästan direkt - som vanligt!). Ikväll väntar ännu en lugn kväll, vilket känns skönt. Knappast läge att gå ut kvällen innan alla-hjärtans-dag ändå, då det är singlarnas afton. Att inte vara singel och gå ut på en sådan här kväll kallas "falsk marknadsföring" var det till och med någon som sa förra året när jag och Johanna var på språng. :)

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Om jag minns rätt så var det faktiskt inte jag som bedrev falks marknadsföring förra året, eftersom jag faktiskt var singel då. Det betyder att det bara finns en enda som gjort sig skyldig till det, nämligen du:P Thi*

Postat av: Camilla

Haha, visserligen sant. Men var ändå du och jag som var på språng. :)

2010-02-14 @ 22:17:09
URL: http://camiiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback