Koreansk afton

Grupparbetet är inlämnat och nu är det åter igen dags att ta tag i läsandet av vetenskapliga artiklar. Sex stycken nya härliga engelska texter att ta sig igenom och sedan skriva en essä om. Bubblar riktigt av energi, nyfikenhet och.. ja, jag hoppas att ni förstår er på ironi.

Ikväll väntas koreansk afton hemma hos Lotta. Hon har varit iväg ett halvår i Sydkorea på utlandsstudier och skall nu ge sig på att göra oss Växjöbor lite mer internationella. Den koreanska aftonen blir min morot för att jag skall ta mig igenom den här biblioteksdagen. Mycket spänd (den här gången utan ironi)!



Sydkoreanska flaggan

Kommentarer
Postat av: Ellen

Oj vad roligt det verkar med koreansk afton. Hoppas det blir en lyckad kväll.. =)

2010-02-09 @ 09:15:16
Postat av: Camilla

Ja det var mycket spännande faktiskt och maten var väldigt god. :) Hoppas att allt är bra med dig!

Postat av: Ellen

det är kanonbra med mig. Hur är läget med dig? =)kram

2010-02-10 @ 08:57:42
Postat av: Camilla

Jo med mig är det bara bra..:) Kram

2010-02-11 @ 13:44:51
URL: http://camiiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback