Kanske dags att gå hem...?

Ja, har funderingar på det nu. Varit på plats i bibblan sedan klockan åtta och tanken är ju faktiskt att jag ska bege mig hit klockan åtta imorgon bitti också. Min gruppkompanjon har lämnat byggnaden för flera timmar sedan.

I övrigt är jag just nu lättad, flyger på moln och känner mig... ja, lycklig faktiskt! Finansieringstentan är fixad, den som kändes som en omöjlighet. Det innebär inga fler tentor, aldrig någonsin! I alla fall inte här i Växjö på ekonomprogrammet (allt annat får ju framtiden utvisa). Nog har jag en bit kvar tills jag har min magisterexamen uttagen, men ikväll ska jag bara njuta av att en tung sten har fallit från mitt bröst!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis! Det var riktigt roligt att höra (även om jag aldrig tvivlade...)

2010-02-04 @ 10:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback