Attackerad av en fågel!

Måndag igen och en ny pluggvecka är här. Vaknade 05.18 av en mardröm och kunde inte somna om. Blev attackerad av örn, hök eller någon liknande rovfågel (svar nej, inte Hoeck) som bet mig i armen och vägrade att släppa när jag låg i snön mitt ute på ett kalhygge. Fåglar är läskiga, speciellt fiskmåsar då, men uppenbarligen andra fåglar också (sluta skratta, det är inte roligt!).

Idag är det hemmaplugg som gäller. En lagom mjukstart på veckan; myskläder på och en vetenskaplig artikel i knät! Skafferiet är laddat med te, kakao till varm chokladmjölk samt kaffe. Kan det bli bättre? Skall även se om det kan bli lite träning ikväll, passet är tydligen fullbokat - typiskt! I övrigt kommer detta att bli en ganska hektisk vecka då jag är uppbokad från morgon till kväll i princip varje dag (i alla fall fram till fredag). Hoppas även på att ett besked skall landa så vi kan få lite klarhet inför framtiden.

--
Ibland önskar X helt enkelt att Y skall förstå utan att X skall behöva säga ett knyst. Ett ja är inte alltid ett ja och ett nej är inte alltid ett nej. Komplicerat? Mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback