God morgon!

Läsa lite artiklar kanske för ovanlighetens skull? Var en trevlig kväll igår på kåren i Karlskrona. Jag drack ytterst lite, men blev ju ändå ganska sent så tröttheten hägrar. Glömde att ställa väckarklockan inatt, men då hela fastigheten för närvarande är under renovering såg byggkillarna till att jag vaknade prick klockan åtta ändå. Perfekt (eller kanske inte egentligen, nu är jag ju på tok för trött för att göra något vettigt ändå)!

Nähä, kanske ska läsa EN artikel idag i alla fall (vilket visserligen tar otroligt mycket mer tid än vad man tror). Efter det tar jag helg! Helgen kommer troligen att innehålla lite flyttande, då Niklas ska flytta hem till sin mor på söndag (bara under renoveringen av lägenheten). Förmodligen kommer det bli lite inslag av alla-hjärtans-dag också (en dag för tidigt dock). Myspysigt!

Jisses vad många paranteser det blev. Flytet i texten blev väl sådär. Inget vettigt sagt ändå. Nu; läsa? Sova lite till? Huvudvärkstablett?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är INGET fel på paranteser (kände bara att jag behövde ha det sagt)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback