Fettisdagen

Då har man åter igen landat i sitt andra hem; universitetsbiblioteket. Idag är det essäskrivande som står på schemat, eller snarare funderingar kring vad min essä skall innehålla den här gången. Blir förmodligen en dag med en massa antecknande, ritande av pilar som går kors och tvärs samt ett antal frågetecken. Ju fler pilar och frågetecken, desto bättre när det gäller essäskrivande (så är i alla fall mina essäer uppbyggda)!

I övrigt skulle jag egentligen klippt mig i afton men blivit uppskjutet till morgondagen. Blir därför ett muskelpass ikväll för att få igång min trötta kropp. Dessutom är det ju faktiskt fettisdagen idag, så för de som gillar semlor är det idag fullt lagligt att frossa. Själv är jag ingen semle-fantast (mandelmassa är inget vidare och grädde får jag ont i magen av), men mycket möjligt att jag och Kombon unnar oss något gott till tre-fikan i alla fall. Får väl se till att förbränna det ikväll sedan!

OS-guld är ju aldrig fel.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback