Efterlyses

Börjar bli riktigt less på det här, men efter en kopp kaffe hoppas jag nu att jag har uppbådat tillräckligt med energi för att ta tag i nästa artikel; "Auditability in Theory". Den är bara drygt 200 sidor lång och handlar om hur immateriella tillgångar revideras och om hur en revisor kan bedöma poster där verifierbarheten är låg eller obefintlig. Visst låter det spännande? När jag väl kommer in i ämnet lär jag nog inte kunna släppa texten med blicken utan vara fullkomligt uppslukad av spänningen. Perfekt helgnöje (med en gnutta ironi)!

För övrigt efterlyser jag någon stackare som har lust att plöja igenom denna 200 sidor långa text och sedan skriva en utförlig sammanfattning till mig (på svenska då såklart)! Hade jag varit rik hade jag kunnat betala bra för det, men så är ju dock inte fallet. Får väl därför lägga till att jag söker en välvillig och gratisarbetande stackare. Vänligen hör av er snarast (så påbörjar jag introduktionen så länge).

Lutar mot att det blir en Ronnebyvisit i afton. Att få komma ifrån vardagen ett tag känns lite som en välsignelse för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback