"Behavioral finance" någon?

Hemma från föramår. Jag och Johanna var busiga och gick lite tidigare. Känns som om dagen har varit lång nog och tröttheten hägrar. Fortfarande inga besked om Stockholm. Är dessutom något irriterad på en viss person som tycks tro att bara för att vi är studenter har vi inte rätt till någon fritid överhuvudtaget. Tack för den och adjö till att få en liten ledig stund nästa helg!

Imorgon skall jag och Gabriel ta tag i grupparbetet. Någon som vet vad "behavioral finance theory" är för något och hur aktieägarna bör agera i enlighet med den? Inte jag heller och inte tycks det finnas någon litteratur om det heller. Hopplöst, omöjligt och onåbart!

Blev inget positivt inlägg av det här precis. Är trött och lite grinig på att allt bara går emot mig för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback