Snökaos på ingång?

Dagarna bara springer iväg och onsdagen går redan mot sitt slut. Imorgon bär det av mot Stockholm. Med flyget. I detta snöoväder. Jo, det känns lite sisådär. Om en stund ska jag bege mig hem till föräldrarna i Ronneby för att övernatta. Lite närmre till flygplatsen och därmed liiiiite längre sovmorgon, även om jag ändå måste bege mig hemifrån kring 6-snåret. Varit mycket stopp i trafiken på E22:an de senaste mornarna och vill gärna undvika det när man har ett flyg att passa. I Stockholm väntas konferens och sedan hem igen på kvällen. Förhoppningsivs. Håll tummarna för att vädergudarna är på min och Marikas sida.

I övrigt är det första december idag vilket innebär bara ett fåtal veckor kvar till julafton. Som sagt; dagarna bara springer iväg.

Okej nu skriver jag det alla tänker; "Kan det vara åldern tros....?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback