Avslagen

En huvudvärk har lagt sig över allt det som tidigare förknippades med julstress. Känner mig allmänt avslagen. Har varit en väldigt fin jul och vi har hunnit fira jul med väldigt många under dessa två dagar. En avslagen dag är faktiskt ganska välkommet just nu, en dag att bara pusta ut. Kanske ska betona att huvudvärken inte på något vis är förknippad med gårdagskvällen. Jag fick vara chaufför (ännu en dag) och borde därmed vara förskonad från all skallebank. Men tydligen inte.

Någon Stockholmsresa blev det dessvärre inte. Vädret uppåt i landet satte stopp för det och istället blir det några lediga dagar på hemmaplan. Att vara hemma och ta det lugnt en dag går ju an, men med tanke på att jag tagit ut två semesterdagar på måndag och tisdag vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till. Är det någon trevlig individ som är ledig och önskar ett besök ställer jag mer än gärna upp.

Kommentarer
Postat av: josse

Jag är ledig så du får gärna hälsa på någon dag! ;) hehe..

2010-12-26 @ 14:12:25
Postat av: Camilla

Du bor ju lite väl nära nästan! ;)

2010-12-26 @ 17:17:14
Postat av: josse

jaha?:p Så nu e det för nära också:p

2010-12-26 @ 21:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback