Lördagskväll.

Som förutspått blev det en mycket trevlig kväll under gårdagen. Mat för sex, fest för åtta och kortspel till förbannelse. Ett recept för en lyckad kväll kanske. Många kända ansikten ute, även sådana som man inte sett till på åratal. Alltid skoj! För er som inte visste det får inte jag vara på PM, jag är tydligen mer en "Nivå-tjej" (vad det nu innebär?). Jag visste att det var något mellan mig och PM som aldrig riktigt klaffat. Tack fina ni för gårdagskvällen!

Så vad väntar idag? Slappande på hemmaplan. Tvätt. Min bok har legat orörd ett tag nu så kanske kan ta tag i den. Lite småsugen på häng på Café Greven i afton till tonerna av ett liveband. Är det någon som känner sig medskyldig får ni gärna höra av er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback