Vårstädning av tankar

Tog en promenix efter dagens pluggande. Pluggade in hörlurarna i öronen, njöt av solskenet och lät tankarna skena. Har varit en tung tid, inte känt mig hundra på mycket länge. Börjar jag kanske äntligen att se en föraning av ljuset i den mörka tunneln? Tror att det är dags att ändra perspektiv! Väl hemma blev det fart; dammsugning av hela lägenheten, rensning av garderoben, organisering inför flytt och diverse samtal till potentiella köpare av våra möbler. Gäller att se framåt nu! Våren är här, jag har 7,5 vecka kvar som student och tänker njuta järnet av nuet istället för att oroa mig för framtiden.


Bilder från dagens promenix


Årets första vitsippor har kommit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback