Tänk om...

.. man skulle vinna ett antal miljoner. Då hade jag köpt mig en bostadsrätt (för ett antal miljoner), köpt mig en liten grön (mycket viktigt) bil och mutat någon stackare att anställa mig (eller nåt). Men jag ska väl egentligen inte klaga. Imorgon är en tjejeresa till Malmö inbokad. Kommer ett bli en mycket bra helg. Vad annat kan det bli när sju stycken tjejer får släppa loss i Malmö, shoppa järnet (i alla fall de som fortfarande har lite av CSN kvar), äta god mat, dricka goda drinkar och allmänt bara skratta och få ha kul?! Jag är lyckligt lottad trots att det oftast ekar på bankkontot i slutet av månaden och trots att jag inte har råd att köpa den där fina lägenheten som jag väldigt gärna vill ha.

Nu väntar fredagsmys med Kombon i soffan. Ska ladda inför morgondagen! Vi drar till Malmö baby...

Det enda som saknas är en viss person med skallebank.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback