Nu kör vi!

Då var snart måndagen över. Har nu tio minuter över så passar på att skriva ett blogginlägg. Helgen har varit kanonbra! Blev en mysig lördagskväll med resturangbesök för fyra (jag, Kombon, Niklas och Daniel) på Bella Lanterna. Söndagen spenderades med grillning på Tufvanängen tillsammans med Niklas, Kombon och karlskronaborna Linn och Andy (som visserligen är nybliven Växjöbo nu). Söndagskvällen spenderades med ett par öl på Bishops arms i stan tillsammans med de tre karlskronaborna (jag var visserligen chaufför).

Tidigt i morse begav sig Niklas hem igen till Karlskrona. Själv begav jag mig också "hem" och då till mitt andra hem - Universitetsbiblioteket! Samma visa varje vardag; köa innan öppning för att sedan skynda sig in med ett enda mål i sikte; ett grupprum! Blev biblioteksplugg mellan 8-16.30 (med en lunchpaus på Stenladan) och sedan begav jag mig till stan för att uträtta lite ärenden.

Dags att byta om och bege sig till Vugi för träning. Nu ska jag banne mig komma igång igen! Varit en paus nu på grund av en ihållande förkylning och enormt mycket pluggande (och ärligt talat lite lathet också) - men nu kör vi järnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback