Mödan värd

Skrev jag inte i morse att det här skulle bli en bra dag? Jodå, jag är ganska så träffsäker jag. Kan idag tillgodoräkna mig ett Vg för den individuella slutessän. Känns otroligt skönt att all möda, alla sena kvällar och all den energi som jag la på de där vetenskapliga artiklarna och på den där hemska texten verkligen gav någonting i slutändan. På något vis inspirerar det till att orka lite till.

Kom hem för en stund sedan och nu har jag och Kombon precis avnjutit lite glass på den soliga balkongen. Om en stund blir det träning (får väl bränna de där glass-kalorierna då). Träningsvärken från i måndags har ju nu nästan gett med sig så dags att sätta fart på kroppen igen!

Och ingen har väl undgått att Glassgubben numera är en gift man?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis till betyget! Det firar vi i helgen;)

2010-04-15 @ 19:42:03
Postat av: Camilla

Ja då ska vi fira allt vi bara kan! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback