Funderingar...

Sitter i Nättraby och funderar på huruvida jag ska stanna kvar här, åka till Ronneby eller bege mig mot Växjö. Det är inte lätt att bo på flera ställen alla gånger. Funderade på att plugga hårt på förmiddagen och hoppas på en ledig eftermiddag i Ronneby, men insåg att jag glömt min bok om styrelseledamöter på mitt skrivbord i Växjö. Smart. Verkligen. Kan kanske stanna i Blekinge lite till ändå och plugga hela natten sen istället när jag väl kommit hem...?

Helgen har i alla fall varit strålande. Minns inte ens när jag mådde så här bra senast efter en helg. Gårdagen spenderades med en långpromenad längs vattnet i Nättraby, inhandlande av jogging/walkingskor (nu jäklar!) i stan, storhandling på City Gross, grillning och filmmys. Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback